Nog 4 dagen!! - Reisverslag uit Driel, Nederland van Milou Rehatta - WaarBenJij.nu Nog 4 dagen!! - Reisverslag uit Driel, Nederland van Milou Rehatta - WaarBenJij.nu

Nog 4 dagen!!

Blijf op de hoogte en volg Milou

23 Februari 2014 | Nederland, Driel

Ik moet er dan toch echt aan geloven en jullie ook, geloven aan het feit dat ik over 4 dagen vertrek naar Zanzibar.

Na een geslaagd afscheidsfuifje (In het "geheim" georganiseerd door Raysa) heb ik m'n familie en vriendinnetjes op een goede manier gedag kunnen zeggen. Nog een paar dagen dus om de laatste dingen te regelen, me koffer te pakken, nog uitgebreid te genieten van Nederlands eten, Nederlandse tv, het weer en nog veel meer andere dingen waar ik in het normale dagelijks leven lekker om loop te zeuren of juist niet :P En.. natuurlijk om nog even te genieten van het samen zijn met de familie. Iedereen die op m'n feestje was super leuk en bedankt voor de aanwezigheid en voor de personen onbedoeld vergeten uit te nodigen sorry daarvoor, maar bij deze ben ik over 9 maanden gewoon weer terug. :)

Uiteraard kunnen jullie me blijven volgen en zal ik proberen eens in de zoveel tijd een berichtje te plaatsen en jullie jaloers te maken met foto's.

kus x

  • 15 April 2014 - 19:40

    Appie:

    Milou,

    Ik had gereageerd op je advertentie op Marktplaats en niets van je gehoord. Ik begrijp dat je ver van huis bent. Graag wil ik de zwart/wit geblokte winterjas kopen. Kan ik iets regelen via bijvoorbeeld je ouders?

    Appie Daniels
    31651534533

  • 15 April 2014 - 21:24

    Appie Daniels:

    Milou ik heb gesproken met een zus van je. Ondanks jouw akkoord van 10 euro vond ze 15 euro passender ;) Maakt niet uit. Je jas gaat deel uit maken van een gerechtelijke reconstructie.
    Beter dat dan de Zak van Max toch?

    Groeten van Appie Daniels.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Driel

Zanzibar

Living the dream!!

Recente Reisverslagen:

17 Maart 2014

Jina langu ni Milou

08 Maart 2014

Time flies ✈️

01 Maart 2014

Karibu Zanzibar

23 Februari 2014

Nog 4 dagen!!
Milou

Actief sinds 08 Feb. 2014
Verslag gelezen: 2268
Totaal aantal bezoekers 7698

Voorgaande reizen:

27 Februari 2014 - 24 November 2014

Zanzibar

Landen bezocht: